KurtAr Beni BU YanLız'Lık KoMasınDan..
Ölmek İçin Bahanem Yok İstiyorum Yetmiyomu ?
Azrail Canımı Al İşini Yap Bekliyorum..
Laf Olsun Diye Deyil Söylüyorum Kasten..
Yaşamaktan DeyiL ÖLmekten Bahset..
Mevsimler Gbisin Ya ÜşütürSün Ya Yakarsın YaDa Bi Görünür Bi KaçarSIn ..
Her gidiş Bir başlanGıçTır.. MeseLA: GidişiN bEni Aşk TanRIsı YaPTı.. :(
Bana Gelirken Kalbim Elinde GeL ..
2011 msn nickleri
2011msnnickleri.blogspot.com © 2010 Tüm İçeriklerimiz Günceldir iLetişim: Pc_kolick@windowslive.com